Servis İşletim Programının API arabirimi sayesinde web siteniz ya da diğer farklı kanallar üzerinden program içerisine kayıtların otomatik düşmesini sağlayabilirsiniz.
Servis İşletim Sistemi (CİP)
Gönderildi Murat ÜNAL on 02 February 2018 01:40 PM
|
|
Tüm teknik servisleriniz ile anlık, dijital iletişim sağlayarak açılan çağrıların doğru koordinasyonuna imkan verir. Son kullanıcılarınıza ait şikayet, özel durumlar, adres ve iletişim bilgileri, istatistikler gibi gibi tüm verileri anlık olarak izleyebilirsiniz. Yetkili servisler arasında ve üretim birimleri arasında atamalar gerçekleştirerek açılan kaydı elektronik ortamda sonuçlanana kadar takip edebilirsiniz. ÖzelliklerNeler SunuyoruzAPI DesteğiBölge YönetimiSistemde oluşturacağınız bölgelere il,ilçe,semt,mahalle detayında atama yapabilir ve servislerinizi ilgili bölgeler ile eşleştirebilirsiniz. Yedek Parça ERP Entegrasyonu Servis kayıtlarında kullanılacak yedek parça ve hizmet tiplerini kullandığınız ERP/Muhasebe sisteminden otomatik çekebilir, böylece ERP üzerinde yapacağınız değişikliklerin anlık yansımasını görebilirsiniz. Üretim OnaylarıServisler tarafından girilen malzeme talepleri üretim tarafında ilgili kişilere onaya düşer, böylece gereksiz yazışmalar ve telefon trafiği engellenmiş olur. Hakediş Yönetimi Servislerin dönem boyunca gerçekleştirdiği hizmetlere ve buna bağlı malzemelere ait hakedişler sistem tarafından otomatik olarak oluşturularak ERP/Muhasebe tarafında faturalaşmaya kadar taşınır. Yönetim RaporlamaYönetim tarafında tüm kayıtlara ilişkin istatistikleri, hangi birimlerde ne kadar bekleme yapıldığını, servis yönetim maliyetleri ve benzeri rakamları anlık olarak takip edebilirsiniz. Servis İşletim Programı
Servis İşletim Programı ile, Servis İşletim Programı ile dönemsel raporlarınızı izleyerek darboğaz oluşturan unsurları daha kolay tespit edebilir, servis operasyonunu optimum insan gücü ve maliyet ile yönetebilmeyi daha kolay hale getirmiş olursunuz. | |
|