Bilgi Bankası: Proje Çözümleri
Servis İşletim Sistemi (CİP)
Gönderildi Murat ÜNAL on 02 February 2018 01:40 PM

Özellikler

Neler Sunuyoruz

Servis İşletim Programı ile son kullanıcılarınız ile yetkili servisleriniz arasındaki tüm süreci yönetebilir, müşteri memnuniyetinizi üst seviyeye taşırsınız.

feature

API Desteği

 Servis İşletim Programının API arabirimi sayesinde web siteniz ya da diğer farklı kanallar üzerinden program içerisine kayıtların otomatik düşmesini sağlayabilirsiniz.
 

feature

Bölge Yönetimi

 Sistemde oluşturacağınız bölgelere il,ilçe,semt,mahalle detayında atama yapabilir ve servislerinizi ilgili bölgeler ile eşleştirebilirsiniz.

feature

Yedek Parça ERP Entegrasyonu

 Servis kayıtlarında kullanılacak yedek parça ve hizmet tiplerini kullandığınız ERP/Muhasebe sisteminden otomatik çekebilir, böylece ERP üzerinde yapacağınız değişikliklerin anlık yansımasını görebilirsiniz.
 

feature

Üretim Onayları

 Servisler tarafından girilen malzeme talepleri üretim tarafında ilgili kişilere onaya düşer, böylece gereksiz yazışmalar ve telefon trafiği engellenmiş olur.

feature

Hakediş Yönetimi

 Servislerin dönem boyunca gerçekleştirdiği hizmetlere ve buna bağlı malzemelere ait hakedişler sistem tarafından otomatik olarak oluşturularak ERP/Muhasebe tarafında faturalaşmaya kadar taşınır.
 

feature

Yönetim Raporlama

 Yönetim tarafında tüm kayıtlara ilişkin istatistikleri, hangi birimlerde ne kadar bekleme yapıldığını, servis yönetim maliyetleri ve benzeri rakamları anlık olarak takip edebilirsiniz.

Servis İşletim Programı

Servis İşletim Programı ile,
Son kullanıcıdan farklı kanallardan şikayetlerin alınması,
İlgili servise otomatik atanması,
Servis tarafından sürecin yürütülmesi,
Üretim tarafındaki gerekli malzemelerin tedarik edilmesi,
Birimler arasındaki atamaların gerçekleştirilmesi,
Dönem sonunda hakedişlerin oluşturulması,
Oluşan hakedişlere ait faturalaşmanın kontrol altına alınması,
Tüm servis operasyon maliyetlerinin ve iş gücünün kolayca izlenebilmesi özellikleri ile son kullanıcılar ile yetkili servis ve üretim destek tarafında etkili bir iletişim sağlar. Bu sayede müşteri memnuniyetinizi yükselterek, markanıza sadık müşteriler oluşturmuş ve karlılığınızı en yüksek seviyeye taşımış olursunuz.

Servis İşletim Programı ile dönemsel raporlarınızı izleyerek darboğaz oluşturan unsurları daha kolay tespit edebilir, servis operasyonunu optimum insan gücü ve maliyet ile yönetebilmeyi daha kolay hale getirmiş olursunuz.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
(0 oy)
Bu makale yararlı
Bu makale yararlı değil

Yorumlar: (0)
Destek Masası Yazılımı